Saturday 7 January 2012

....| suprise |....

selamat pagi semua ^^
haaiisshhh tetiba mata neyh segar semacam laks yerkk
happy sangat kot

riney , lam kul 9 lebey aku bertolak dari 
SHAH ALAM ke MELAKA
sepanjang perjalanan toh
asyik gelak jerk
ada jerk lawak lawak dari 
maa and akak aku toh
sampai tak kering gusi duk gelak
apew yang kelakar sangat aku pown tak tahu
hahahaha

perjalanan yang ambil masa hampir 2 jam lebih
tak terasa lama pown 
yelaaaa lau dah ada jerk idea nak bercakap ne laa
nak rasa lama kan ^^

hurmmmmmm
apew yang suprise sangat nye kan ???
haaaaa supriseeee nya ialah
ayah , abang , kakak ipar , kakak , and anak saudara
yang dari dungun toh rupew nya ada kat melaka jugak
haaiisshhh dorang neyh dah sampai semalam lagi kat melaka
tapi tak bagitahu kami pown ^^
akak aku yang melaka pown sama bersubahat
tak gtao yang lain lain jugak ada bersama
( kira suprise laa toh kan )

aku happy sangat sangat 
dapat berkumpul ngan family
semua ahli keluarga aku dah ada kat sini
kecuali sorang abg ipar aku yang terpaksa kerja

rasa happy terlampau sebab 
time aku tengah down macam neyh 
dorang ada bersama sama aku ^^
tengs to olsss


love you ols so much much much
muuaaccckkkkssss





No comments:

Post a Comment