Friday 27 January 2012

:: - al Kisah Anugerah Juara Lagu 26 - ::

hahhh da tengok tajuk ??
hahaha
aku tengah on9 FB tadi tetiba terbaca satu post neyh
jumjum
kita bace sesama :)

::AL-KISAH AJL 26::

SUNGAI LUI m'jadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku m'rasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang sentiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun, kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba. Mujurlah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. Benarlah kata orang tua, " KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri ". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yang sejati, aku percaya HUKUM KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untk itu, biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya..
haaa da bace ??
cam kena jerk ngan cerita toh 
ngan tajuk tajuk lagu semua :)
heee 
sama sama laa kita semua tunggu 
2901
tengok AJL 
gudluck ntok semua finalis :)

No comments:

Post a Comment