Wednesday 11 January 2012

menghabiskan masa bersama pemeli

Assalamualaikum ^^
hahh lau post aku b4 dis aku ada cakap
suprise
hehehe
tade laa suprise sangat tapi bagi aku 
agak suprise laaa ^^
best nya dapat berkumpul reramai ngan pemeli 
bukan senang nak semua ada camtoh 
toh pown still tak cukup sorang
abang ipar aku dia kena kerja
huhuhuhu

tade apew nak bercerita sangat sebenar nya
tgok gambar jerk laa
tapi tade laa menarek sangat gambar aku neyh 
hahahaha

maa ngan yueya


aku ngan danieal adlie


haaa sempat laks kami neyh


my lovely sista
yueya and kakja


kaka yang paling giler giler ^^


apew yang dorang cuba lakukan


alaaaaaa
dah abes pown gambar
kami tak suka bergambar sangat kot nya
wahahahaha ^^


okiessss tengs reader sekalian ^^
meluangkan mase membace merepek ntah ape ape neyh >.<




2 comments:

  1. hee...seronok benorkan luang masa dgn family :D

    ReplyDelete
  2. mesti lhaaa ^^
    bersama keluarga adalah waktu yang paling bahagia

    ReplyDelete