Thursday 5 January 2012

* rindu zaman sekolah *

salam ^^
iyerrrr betoi tak tipu
( tetibe )
betoiii aku tak tipu rindu sangat kat kengkawan skula 
hukhuk
yelaaa aku bukak fb riney ramai laks yang
bercerita sal skula 
aku pown jadi rindu sangat sangat kat kawan skula 

zaman skula lahh zaman yang PALING besh kot
banyak kenangan kenangan yang mang takan dilupew kan
aku neyh sandang jerk jawatan pengawas
tapi cam haremmm jugak 
AHAHAHA ^^
salu jerk ponteng kelas 
terutamanya kelas BIOLOGY 
cam apew jerk duk main ponteng ponteng neyh 
 tapi nak wak camne kan 
AHAKSSS 
mase skula dulu 
paling besh form 2
kenangan manis pahit mang banyak kot
bergadoh ngn dak skula 
tarik tarik tudung 
( neyh laaa pompuan gadoh jerk tarik tudung )
AHAHAHA 
sapew suh dak uh cari hal ngan aku dulu
naseb laaa ko budak 
^^
tapi . . . . 
paling besh jugak 
sah sah laaa form 5 kan
membuli jerk keje 
untung jadi pengawas neyh
ada spotcheck awal awal dah tao dulu
mula laa gtao kawan kawan baik 
HEHEHE 
tapi aku dak bail gak
ane ada nak membuli sangat budak budak neyh
^^
seriusssss
aku rindu zaman sekolah 
nak bercerita zaman sekolah mang takan tidur agaknya
malam neyh 
so , citer sikit sikit sudah ^^
antara kawan kawan beshhhh zaman skula
 first , sori kawan kawan amek gambar tanpa izin
hehehe

WanieY
  haaa ,, neyh kawan paling rapat ngan aku
taim skula
semua suka duka gelak ketawa
kami bersama

MieydaH
 dak neyh aku kenal dari umur 6tahun kot
mula mula kenal kami malu malu
tapi skunk lau jupew
gelak tak ingat dunia

KieyrA
 kawan aku paling giler
sama giler perangai ngan aku

AkmaL
 aku pown tak tahu canne leyh rapat ngn dye neyh
tapi skunk dye laa tempat aku luah perasaan ^^
tengs along >.<

 AziE
 neyh ??
kazen paling beshhhh
kawan paling beshhh
pendengar paling beshhh
aku sayang dia !!!! 


MalinA
dye neyh malu malu biawak ngn aku
tapi suara bila dah gelak 
leyh tahan gak


ErmA
kawan dari tadika
hehehe
sampai skula menengah pown bersama



okeeee dahh abess gambar
toh laaa antara kawan kawan rapat taim skul
ada jerk lagi sebenar nya tapi neyh di antara laa kan ^^


.
.
.


erkkkk
campur campur neyh
antara kawan skula jugak ^^



okee kali neyh betoi betoi dah tade gambar ^^
rindu kat kawan kawan semua
sayang korang sangat sangat

tengsssss olsss

No comments:

Post a Comment