Friday 20 January 2012

.. Salah Aku ..

Salam
Oh senyum selagi terdaya :))

pew aku nak merepek kali neyh erk ??
apew apew jerk laa erk

semua orang pown penah buat salah kan ??
aku pown tak lari dari buat kesalahan 
tapi kesalahan aku sangat sangat besar
menyakitkan hati seseorang
mungkin jugak ada perasaan benci dye kat aku
memang dye cakap tak benci
tapi hati masing masing tak tahu kan ??
rasa bersalah menyelubungi diri aku
tapi aku terpaksa :((
andai kau tahu perasaan aku
tiap masa bila ada yang bercerita pasal kau
aku akan menyebelahi kau
aku tak biar kan orang mengata kau
aku pertahankan selagi aku mampu pertahankan
aku tak izinkan orang pandang rendah kat kau
aku nak segala nya yang terbaik untuk kau
tapi , ada siapa peduli perasaan aku ?
( crying )

 besar nya salah aku kat kau
sampai aku dah putus asa
aku tak yakin aku dapat perbaiki semula
yang dingin menjadi ceria
adakah aku bukan yang terbaik untuk kau ?

tapi
sampai bila aku harus bersabar ?
sampai bila aku perlu bertahan ?
sampai bila ?

pengorbanan aku
kesabaran aku
ada sape sape tahu ?
tak ada sape yang tahu
betapa kuat dugaan yang aku terima
*biarlah Dia yang tahu*
( makin laju air di pipi mengalir )

kau sakit hati
aku lagi sakit hati
kau sedih
aku lagi sedih
kau kecewa
aku lagi kecewa
kau marah dengan keadaan
aku lagi marah dengan keadaan
kau benci situasi neyh
aku lagi benci situasi neyh
aku tak dapat rasa apew yang kau rasa
dan
kau pon tak dapat rasa apew yang aku rasa

aku hanya mampu berserah
berdoa tawakal
semoga semua nya semakin baik
amin ...

#tiada kaitan sama ada yang hidup dan mati#
#rekaan semata mata#















No comments:

Post a Comment