Monday 9 April 2012

ulang tahun kelahiran


assalamualaikum :))
oke hari neyh dah genap laa umur aku 
yang ke yang ke
21 tahun
muda lagi kan ?
AHAHAHA
sentiasa muda tapi 
semoga pertambahan usia neyh seiring ngan kematangan
amin ^^

actually besday aku neyh 
dah celebrate awal 2 hari
yelaaa nak suprise laa konon kan ?
heee tapi mang dorang berjaya 
suprise kan aku :)

 oke aku nak cerita canne dorang neyh leyh berjaya
.........
aku ada kat melaka taim neyh
umah kakak aku
060412
pagi toh family aku nampak bz semacam jerk
masak banyak banyak aku heran jugak
bila tanye akak cakap kawan husband dye nak datang
( oke aku pon percaya laaa kan )

dorang plan ngan kakak aku yang duk selangor lagi sorang
termasuk laa wahati aku toh sekali
sepanjang pagi toh langsung tade mesej aku
dye kap dye kena keje
mati mati aku ingat dye keje
haaiissshhh

dah dalam pukul 1230 tengah hari toh
aku tengah basuh pinggan mangkuk kat dapur
tetibe aku dah dengar orang nyanyi lagu besday
* happy besday to u*
bla bla bla 
aku dah blushing kot
depan family aku pulak toh
atototo
malu nya tak terkira
( aku buat buat basuh pinggan lagi )


tengok sempat aku basuh gelas 
malu lah 
alahai muka tahan malu
ahahaha
oke dah 21tahun aku neyh :)




...............................................................................................................................................

oke toh baru masa dorang sampai
agenda seterosnya
kakak aku panggil suh angkut barang kat dalam kereta
barang barang aku yang tinggal kat rumah dye dulu
aku yang lurus neyh tanpa syak wasangka
pergi laa ikut dye nak g amek barang
korang tengok apa dah terjadi 

dah diserang dengan tepung
jahat jugak akak aku neyh
terpaksa laa berdepan ngan cinta aku neyh














jahat kan dorang ??
haa dah aku mandi tepung 
siap kena sembur ngan air lagi
adoyaiii
sabar laa
*sayang mycinta sebab mandikan ngan tepung*
..................................................................................................................................................

seteros nya 
ape lagi time makan ^^
besh tahu nasi ayam neyh hehehe
rupe rupe nya neyh laa kawan kawan husband kakak aku 
HAHAHA


nyumm nyuummm hehehehe
neyh laa nasi ayam masakan
maa , kakjaa , kak sue , abang :))
mereka bekerja sama 
haaaa
dah tak sabar lah toh nak makan ^^






.............................................................................................................................................

dah selesai makan
tibe laa kami bergambar ramai ramai 
dan
bukak hadiah
hehehehe


 oke ney laa semua yang terlibat ^^




 lampu meja
neyh hadiah dari kakjaa aku ^^
 

tabung bee
my nephew toh yang bagi
sweet sangat tabung uh >.<

 mp3
neyh dari kakak aku n bf dye
yueya n abg rafie


taraaaa
oke dalam kotak neyh from mycinta :)

hahaha
oke comey kan ?
aku dah lame nak
baru dapat sebab barang neyh comey ^^
 

tux ^^
kalo korang bace post sebelum neyh
mesti korang tao kenapa tux neyh ada :))

tudung makcik
aku tak tahu neyh tudung apa tapi aku panggeu tudung makcik ^^
pandai kan mak dye n dye pilih ??
hehehe ececec
malu neyh sebab mak yang pilih 
( oke dah gedik )


 tux lagi ^^
oke sebenarnya tux adalah lambang cinta kami >.<
toh tabung kapel
comey kan ?

 
purse
sama ngan dye 
mekaseh sayang
salu nak sama sama ngan sayang
syg aku cakap
ape yang dye ada
dye nak aku pon ada jugak ^^

frame birthday
yang neyh dye pesan
suh letak atas table dalam bilik
dengan harapan aku akan sentiasa ingat 
kenangan besday 2012

malu malu malu
oke neyh bantal busuk dye
aku penah mintak ngan dye
so dye bagi aku
hehehe mekaseh sayang <3

barang neyh kan
tade dalam kotak besar toh ^^
dye bagi masa dye dah nak balik 
rantai kapel tux 
haaa sweet kan ??


neyh laaa semua hadiah yang aku dapat ^^
tengs sangat sangat
to mycinta
anje dah hargai ape yang syg bagi neyh :)
anje berterima kasih kat syg koz dah susah payah 
selama neyh dalam mengumpul hadiah neyh semua
hehehehe ^^
<3 iloveyousomuch <3

oke tengs sesape yang sudi membace 

actually lepas bukak hadiah kami pergi kat afamosa jalan jalan
tapi dah tak larat nak update
tengok kat fb lahh gambar lain hehehe ^^


No comments:

Post a Comment