Thursday 19 April 2012

kata hati .... t a p i

Assalamualaikum ...

apa laa plak kan kata hati aku hari neyh
kata hati aku rindu dia
yelaaa benar betul tak tipu
aku rindu dia :(
t a p i . . . 

.............................................................................................

setiap manusia melakukan kesilapan
dan aku pon tak lari dari melakukan kesilapan
  t a p i
kenapa tinggi sangat ego aku ?
tak patut aku ada ego yang tinggi camni
t a p i
aku ada sebab
hati aku dah cukup terguris
salah siapa ?
oke betul salah aku
t a p i
perlu kah kau berkata begitu padaku ?
tahukah dia macam mana perasaan aku ?
bukan sekali sayang kau kata macam toh kat aku
kau rasa aku pernah kata macam toh
bila aku gadoh ngan kau ?
dah banyak kali kau kata macam toh
dan setiap kali itu jugak aku bersabar
kau kata aku tak kesah perasaan kau
t a p i
kau kesah ke perasaan aku ?
macam mane sekali kita gadoh 
aku tak pernah bagi ayat macam toh kat kau
ye semalam aku dah kasar bahasa dengan kau
t a p i
kau dah melampau
kau tuduh aku
kau rasa semurah itu ke cinta aku kat kau ?
murah sangat ke sampai kau banyak kali kata macam toh ?
apa yang ada dalam fikiran kau sebenar nya ?
oke aku mintak maaf atas kekasaran aku semalam
t a p i
tak mungkin aku lupa kata kata kau
yang dah berkali kali kau cakap kat aku
murah nya cinta aku pada kau kan ?
aku sendiri pon tak sangka 
tak sangka tergamak nya kau tuduh aku macam toh
macam toh ke kau anggap aku selama neyh dalam hati kau ?
t a p i
aku percaya pada hati aku
kau bercakap pasal pengorbanan
setiap pengorbanan kau teramat besar untuk aku
sampai aku mang tak dapat lakukan untuk kau
t a p i
tak bermakna aku langsung tak berkorban untuk kau
mata kasar tak kan nampak apa yang aku korban kan untuk kau
mungkin suatu hari nanti kau akan nampak
mungkin jugak kau akan nampak
setelah aku tiada dalam kehidupan kau
dengan tiada nya cinta semurah aku 
aku harap hidup kau lebih bermakna lepas neyh
harap ada cinta yang mahal dan bernilai untuk kau
..........................................................................................................................
aku hanya mampu berserah 
d a n 

andai benar dia adalah untukku
maka dekat kan lah dia denganku
andai sebalik nya
jauh kan lah dia dariku ....

 



No comments:

Post a Comment