Sunday 11 March 2012

Tux Cinta Kami ^^

Assalamualaikum .....
Alahaiii lame nye tak mengupdate belog neyh :))
Dah terkena daun palas macam toh laaa ^^ heeeee
Oke ape yang ada ngan tajuk aku toh
Malas bercerita tapi aku juz nak bagi korang tengok gambar gambar neyh :))


tux tux neyh mang salu teman aku tidur ^^



neyh first tux yang dia bagi kat aku ^^



cute kan tux neyh ? heee ^^
neyh aku yang beli 2
satu dengan aku dan satu lagi dengan dia


pillopet !!
neyh dia bagi . jahat dia neyh suh saya bela pet
dah laa tak suka pet
tapi masa toh tak tahu laks pet neyh yang dia maksud kan ^^



haaaa inilah hasil nya bila semua bersatu
ngahahaha
saya sayang tux sangat sangat


oke . yang neyh plak
2kecik berpasangan toh saya hadiah kan untuk besday dia :))
yang tembam toh dia beli kat saya masa kami pergi peneng ^^
yang kecik bawah toh mainan kfc
yang lagi satu toh bekas konteks lens
pon dia jugak yang beli :))



Oke dah abes pasal toh hehehehe
Sebenarnya dia neyh minat sangat sangat ngan TUX
Bila dah kenal dia 1st present dia bagi kat aku pown TUX
Skunk , aku pown dah minat TUX
Cam aku laks yang lebih minat heee
Pantang tengok kedai bear mesti aku jenguk nak tengok ada kep tak TUX
hehehehe >.<

#moga hubungan kami berkekalan hingga akhir hayat
amin




2 comments:

  1. wow!~ beznya koleksi tux dia.. nak! nak!!..
    boleyyy laaa boleyyy laaa....kamu kan dak baik.. :p

    ReplyDelete
  2. kamo nak ? mang tak laa kan ? hahaha
    FOREVER MINE !!

    ReplyDelete